O mnie

Moje zdjęcie
Katowice, Śląskie, Poland

środa, 30 czerwca 2010

Zielony groszek z miętą

Świeży zielony groszek – moje odkrycie tego roku!!! Znałam tylko smak mrożonek i groszku z puszki. I z reguły występowała w połączeniu z marchewką, rozgotowane, miękkie, papka, bleee. A tu nagle okazuje się, że na targu jest świeży, a jego smak jest zupełnie inny od znanego mi do tej pory. Smak wspaniały! Jak się dowiedziałam groszek najlepiej łączć się z listkami mięty. Na to połączenie nigdy bym nie wpadała i z dużą rezerwą, przełamując opór spróbowałam. Wyszło wspaniale, polecam! Po tym eksperymencie zamierzam jeść groszek podobnie jak szparagi – aż zniknie z targu.



Składniki:- świeży groszek
- listki mięty drobno poszatkowane
- oliwa z oliwek extra virgin

Wykonanie:

Groszek ugotować na parze, co zajmuje 5-7 minut. Następnie wymieszać z miętą i łyżką oliwy na porcję.



11 komentarzy:

  1. Idealne danie na te obecne upały. Jutro robię! Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odkryłam świeży groszek długo po puszkowanym. I miałam swego czasu nawet takowy w ogródku...nie ma lepszego od całkiem własnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. groszek uwielbiam
    właśnie taki świeży
    ale z miętą nigdy go jeszcze nie spróbowałam, dobrze, że rośnie w ogrodzie..

    OdpowiedzUsuń
  4. ech... Czy blog jest inspirowany filmem Julia & Juliet? hmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. potrawy obłędne, niestety nie dla każdego zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmm niezle przystawki ale gdzie kolacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. replica bags in london use this link q9n20r1o78 replica bags joy replica bags online shopping india replica hermes handbags i1l57u4j70 replica bags thailand anchor s3e91t1n37 replica louis vuitton handbags 9a replica bags

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails